
Новини кафедри маркетингу (57)
Академічна мобільність
1 вересня 2022, 9:25 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичЗдобувачка кафедри маркетингу Мариніна Олена, що навчається за ОПП «Маркетинг» (англомовний проект) отримала можливість здійснити академічну мобільність в рамках програми мобільності Erasmus+ на навчання у Коледжі прикладних наук “Lavoslav Ružička”/ College of Applied Science «Lavoslav Ruzicka» в Вуковарі (Хорватія) за спеціальністю «041 Business and Administration» на другий семестр 2021-2022 навчального року, продемонструвавши високі досягненнях в навчанні, громадських активностях та знанні іноземної мови, що дозволило їй перемогти у конкурсному відборі, який був проведений на базі Національного авіаційного університету.
Початок навчального року кафедри маркетингу
23 серпня 2022, 4:16 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичРозпочинати навчальний рік 2022-2024 в умовах воєнного стану це не тільки організаційне засідання щодо вирішення низки питань та затвердження програм, планів, а ще практичні відпрацювання дій у разі оголошення сигналу "Повітряна тривога", зокрема прохождения маршрутом до захисних споруд.
Вітання з нагоди отримання диплому доктора наук
23 травня 2022, 4:12 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичКоллектив кафедри маркетингу щиро вітає колегу - Полоус Ольгу Вікторівну з отриманням наукового ступеню доктора економічних наук.
Актуальні стратегії продажу – як допомогти своєму бізнесу
2 травня 2022, 10:39 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичНавчальний процес за спеціальністю «Маркетинг» традиційно є цікавим і насиченим корисною інформацією. Поряд звичних занять з викладачами часто проходять і зустрічі з провідними фахівцями, практиками та менторами, які доповнюють мозаїку знань сучасного маркетолога.
21.02.2022 під час проведення години корпоративної культури, групою МР-121Б разом з наставником О.Криворучко, було проведено засідання круглого столу присвяченого 180-річчя із дня народження Архипа Куїнджі (1842-1910)
22 лютого 2022, 5:52 pm Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичБуло проведено засідання круглого столу присвяченого 180-річчя із дня народження Архипа Куїнджі (1842-1910), українського художника-пейзажиста, педагога, «Майстра золотих справ». Архип Куїнджі – один з найнезвичайніших та найвидатніших пейзажистів другої половини XIX століття.
Презентації дисциплін вибіркового компоненту для здобувачів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р.
5 лютого 2022, 9:57 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичВ рамках реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти в Національному авіаційному університеті відповідно до нормативних документів університету з використанням автоматизованої системи (АС ФІОТ) для здобувачів першого рівня вищої освіти 1-3 курсів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р. обрання вибіркових дисциплін здобувачами вищої освіти відбувається у порядку, визначеному останнім абзацом п. 2.2 Положення про формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти в Національному авіаційному університеті.
З 26 по 28 січня відбудеться акредитаційна експертиза освітньо-наукової програми «Маркетинг» (ID у ЄДЕБО 49905) в Національному авіаційному університеті
19 січня 2022, 8:55 pm Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичПРОГРАМА
проведення акредитаційної експертизи із використанням технічних засобів відеозв’язку
в Національному авіаційному університеті
за спеціальністю «075 Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг»
(ГО у ЄДЕБО 49905) за третім рівнем вищої освіти
Програма онлайн експертизи ОНП Маркетинг.pdf
Розширене засідання кафедри маркетингу ФЕБА щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Національного авіаційного університету
4 січня 2022, 8:38 am Автор Ярмолюк Олексій Ярославович30 грудня 2021 року на розширеному засіданні кафедри маркетингу ФЕБА із запрошеними здобувачами вищої освіти ОС «Бакалавр» та стейкголдерами з метою виконання вимог щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в НАУ та вільного вибору здобувачами вищої освіти переліку дисциплін для формування каталогу вибіркових навчальних дисциплін фахового вибору для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Електронний маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» на 2022-2023 навчальний рік було проведено обговорення та затвердження переліку дисциплін для подальшого внесення в систему АСФІОТ для ОС «Бакалавр».
Протягом листопада відбулася серія онлайн-зустрічей студентів 2-го курсу денної форми навчання групи МА-224 Ба Освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представницею компанії Google (Senior Digital Account Executive at Google Ads products Departme
2 грудня 2021, 9:06 pm Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичПротягом листопада відбулася серія онлайн-зустрічей студентів 2-го курсу денної форми навчання групи МА-224 Ба Освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представницею компанії Google (Senior Digital Account Executive at Google Ads products Department) Черіковською Н.В. (Master – SAN, University of Social Science, Warsaw, Poland) на тему «Актуальність E-mail marketing у діджитал середовищі».
Студентська наука та діяльність наукових гуртків кафедри маркетингу
24 листопада 2021, 10:45 am Автор Ярмолюк Олексій Ярославович23 листопада 2021 року здобувачка вищої освіти 2 курсу бакалаврату спеціальності «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» Наталя Котовська під науковим керівництвом доцента кафедри маркетингу Ірини Салькової взяла участь та виступила з науковою доповіддю у пленарному засіданні на тему «Форми аутсорсингу та їх характеристика» на Всеукраїнській науково-практичній студентській конференції «Економіка, управління та право: досвід, проблеми та перспективи», що проходила на базі Вінницького національного аграрного університету.